Wpisujcie wszystkie wyciskacze łez które znacie!
Wg mnie 3 najlepsze to:
1. Titanic
2. Joe Black
3. Szkoła uczuć (może dla trochę młodszych ale też mi się podoba)
Ale oczywiście to jest moje zdanie i nie musicie się z nim zgadzać :) Niech każdy dopisze co wg siebie uważa za najlepsze wyciskacze łez.
większość wymieniliście już.... mi się łezka w oku zakręciła jak w scenie na samym końcu w Więźniu Nienawiści zostaje zabity brat Edwarda Nortona... a wszystko wydawało się już być na dobrej drodze :/ .... Dodatkowo najbardziej wzruszające już wymienione: W pogoni za szczęściem, List w Butelce (nie wiem czy wymieniony), Pamiętnik, Wszystko za życie, Podaj dalej i oczywiście Szkoła uczuć z jedną z najbardziej poruszających ścieżek dźwiękowych w historii (pamiętacie jak główny bohater wraca od ojca autem nocą i leci piosenka: "Switchfoot- You" ?? .. wtedy zacząłem się zastanawiać nad sensem tego wszystkiego.... jak coś mi się przypomni napiszę.
.... dwa razy ryczałem też w Pięknym umyśle... jak Russel dostaje pióra na uczelni ! i jak odbiera nagrodę nobla
Pamiętnik, Podaj dalej, Joe Black, Titanic, Słodki listopad i W pogoni za szczęściem
Nie wiem czy te filmy były już tutaj wymieniane, ale ja od siebie dodam Więzień Nienawiści i Siedem Dusz
Mary i Max
Król lew
potem dopiero takie filmy jak: "Edward Nożycoręki", "Stalowe magnolie", "Słodki listopad", "Titanic", "Chłopiec w pasiastej piżamie"
jako 'wyciskacze łez" szczerze polecam
perfekcyjny w każdym calu Moulin Rouge
oraz ps. i love you i jeszcze moze zaklęci w czasie.
1. Most do Terabithii (wymieniony chyba zaledwie raz)
2.Mój Przyjaciel Hachiko
2.Zielona Mila
3.Forrest Gump
4.Have Dreams Will Travel
5.Radio
6.Temple Grandin
7.Siła i Honor
8.Titanic
9.Wszystko Będzie Dobrze
10.Południe Północ
11.Kick Ass ;-D
Dziwię się, że tak niewiele osób (chyba tylko jedna) wymieniło "Filadelfię". Według mnie to jeden z najlepszych filmów w historii. W każdym razie był to jeden z niewielu filmów po których długo nie mogłam się pozbierać.
Tak więc:
FILADELFIA!
Joe Black
Za wszelką ceną
Forrest Gump
Siedem dusz
Siła i honor
Skazany na Bluesa
Król Lew - pomimo lat
Joe Black
Zielona mila
UP - Odlot
Romeo i Julia
Wall-e
A.I. Sztuczna inteligencja
Choć goni nas czas
Patch Adams (wiadomo chyba która scena)
Wielki Błękit
Angel-a
Gran Torino
1900: Człowiek legenda
Leon Zawodowiec
Senna
Podaj Dalej
Gniew Oceanu
W pogoni za szczęściem
Prawdziwe Męstwo
Upiór w Operze
Sam
Gdzie mieszkają dzikie stwory
Solaris
ROCKY (śmierć Mickey'a i Adrian "wspomnienia Rockyego")
oprócz tego wiele filmów ma taką jedna scenę która ściska czasem za gardło :)
Pokemon. Moment gdy Ash zamienia się w posąg a Pikachu nie jest w stanie go ożywić.
Ja polecam też turecki serial ''Wieczna miłość'' - Bardzo dobry melodramat w którym dzięki różnym postacią nie jest nudno, i oczywiście główna para dzięki której uroniłem w niektórych scenach łzy.
I to mimo że oglądam różne melodramaty to nie zdarza mi się to często ;).
Hejjjj aco powiesz na film Skryta Namiętność z Christianem Slayterem i jego sercem pawiana jak dla mnie film super dalej nie piszę bo będe płakał pzdr.
Forrest Gump
Arizona Dream
Big Fish
Szeregowiec Ryan
Piękny umysł
Marzyciel
Za wszelką cenę
Blow
I pewnie jeszcze wiele a teraz nie pamiętam
przypomniałem sobie
Doskonały świat
Buntownik z wyboru
Wszystko będzie dobrze
Leon zawodowiec
Wielki błękit
Król Lew
Filadelfia
Titanic
Co gryzie Gilberta..
American Beauty
Miasto aniołów
Braveheart
Gladiator
Ostatni mohikanin
Bliżej
Man on fire
Ognisty podmuch
Zielona mila
*JOE BLACK
*TITANIC
*ARMAGEDDON
*Król Lew (choć mam już 30 lat )
*Dom dusz
*Jak w niebie
*Terminator (ostatnia scena :-) )
*Marley i Ja
*Życie od kuchni ( w zasadzie tylko jedna scena ale strasznie smutna)
*Miasto aniołów
*Światło w tunelu (kiedyś to było Podążaj w stronę światła-strasznie smutny film)
*Siła odwetu
*Kwiaty na poddaszu
*PO OBIETNICY - okropnie smutny film-dziś go właśnie znalazłam i przypomniałam sobie to do tej pory mam jeszcze katar :(
Beczę w zasadzie na każdym gdzie ktoś umiera ale te najbardziej mi się skojarzyły
A i jeszcze kilka :)
,,Ostatni Samurajów"
,,Ostatni Mohikanin"
,,Jestem legędom"
,,Jak daleko nogi poniosą"(chyba nikt nie napisał)
Niektóre sceny z Harrego Pottera
Mam nadzieje ,że to tyle.
Joe Black, Titanic, Uwierz w ducha, Ciekawy przypadek Benjamina Buttona, Miasto Aniołów, Siedem dusz, Miasto Gniewu, Doskonały świat, Jeden Dzień, Pamiętnik, Gladiator, Król lew (.... i więcej)
na każdym z tych filmów płakałam jak cholera. kilka z nich obejrzałam z 50 razy - za każdym razem się rozklejam :P
nigdy o nim nie słyszałam. chętnie obejrzę, bardzo dziękuję. :) już go sobie zamówiłam w najbliższej bibliotece. serdecznie pozdrawiam :))
Jestem bardzo ciekawa Pani opinii, więc po seansie proszę dać znać, i proszę nie czytać nic o nim, tylko obejrzeć, mnie utkwił w głowie ,mimo że sporo czasu minęło ,pozdrawiam również:)
Jane Eyre
Fortepian
Malowany welon
Zaklinacz koni
Rust and Bone
Szkoła uczuć
Nostalgia anioła
sad movie
Przytul mnie
z "Titanikiem" się zgadzam, ale joe black nie był jak dla mnie ani trochę wzruszający, był przeciętny, wręcz nudnawy. znacznie lepszym wyciskaczem łez jest "Zielona mila", polecam :)
Gdyby Jutra Nie Było (Kal Ho Naa Ho) - wiem, że film Bolly, ale uważam, że naprawdę wart obejrzenia. Opowiada o prostej historii jak toczy się zwykłe życie a my zawsze jesteśmy nie zadowoleni. Nagle pojawia się ktoś kto stara się czerpać pełnymi garściami z życia i po woli wychodzi na jaw, że jutro to bardzo odległy czas, bo nie każdy ma przed sobą przyszłość...
Do tych co wymieniliście dodałbym jeszcze film Notorious z 2009 ( ostatnia scena ) oraz Bicentennial Man (1999) z ŚP. Robin Williams'em.
Moje TOP 3 wszech czasów:
1. Cebula
2. Fani filmu pt. "Siedem Dusz"
3. Fakt, że Uwe Boll wciąż robi filmy
:/
1.Gwiazd naszych wina
2.Wielki Gatsby
3.Pamiętnik (również Sparks) :-)
4. Romeo i Julia (Z di Craprio)
I na koniec mojego Top 5 Cry....
5. Prosta historia z 1999 roku.
:-D