Dla mnie osobiście seria skończyła się na Milczeniu owiec. Wszystko co potem to już tylko jałowa i naiwna kontynuacja. Czerwony smok ... to wszystko już było....
Manhunter był bardzo dobry. No i Milczenie. Reszta to zwykła komercha.